Evomag, unul dintre cei mai activi jucatori pe piata de retail online, a raportat la finalul campaniei de Black Friday vanzari totalizand 900.000 de euro, de peste trei ori mai mari fata de prima editie a evenimentului de anul trecut.
“Atat numarul de comenzi cat si vanzarile au crescut de trei ori mai mult fata de anul 2011, iar traficul inregistrat pe site s-a dublat fata de anul trecut”, a declarat Mihai Patrascu (foto), CEO si fondator Evomag.ro.
Reprezentantul Evomag.ro nu s-a asteptat la un atat de mare volum de clienti pe site, si tocmai de aceea serverele “mutate in cloud” nu au putut face fata.
“Ne asteptam la un trafic de trei ori ma mare fata de o zi obisnuita, dar acesta a fost si de opt ori mai mare la ora pranzului. Pana la finalul zilei ne asteptam sa creasca si de 10 ori mai mult, la peste 200.000 vizitatori unici pe site”, sustine Patrascu.
Intr-o zi obisnuita, site-ul inregistreaza circa 20.000 de vizitatori unici, in timp numai in prima parte a zilei de vineri statisticile site-ului aratau circa 170.000 de accesari unice pe site.
Retailerul online a inregistrat o crestere de 66% a numarului de accesari unice, de la 120.000 cu ocazia Black Friday din 2011 la 200.000 cat estimeaza Patrascu pana la finalul zilei. Citeste si:Topul castigatorilor Black Friday: retailerii IT&C au vandut de peste 50 mil. euroSeful EvoMag: Asteptam vanzari si de 5 ori mai mari de Black Friday fata de o zi normalaOprescu: Terminam podul de la Mihai Bravu, stau calare pe constructor
Dintre cele 250 de game de produse puse la bataie cu ocazia Black Friday pe site-ul retailerului online, pana la ora pranzului a fost vandut 60% din stocul total al produselor din promotie.
Valoarea medie a unei comenzi: 220 de euro
“Cele mai cautate game de produse au fost laptopurile (20%), urmate de aparatele foto (10%), solutiile de printing (8%)