Agentia de publicitate Leo Burnett & Target a castigat contul Groupama si se va ocupa de creatia spoturilor publicitare si de sloganul noii companii.
Francezii de la Groupama vor cheltui circa 2,5 milioane de euro (sume nete) pentru promovarea propriei companii pe piata locala, Groupama Asigurari, rezultata din fuziunea Asiban cu BT Asigurari, care va fi lansata oficial la inceputul saptamanii viitoare, potrivit unor surse din piata.
Agentia de publicitate Leo Burnett & Target a castigat recent contul Groupama si se va ocupa de creatia spoturilor publicitare si de solganul noii companii, in timp ce partea de media buying (cumparare de spatiu publicitar) va fi asigurata de Zenith Media, intreaga actiune de promovare a noii companii de asigurari fiind coordonata de agentia de relatii publice MMD.
Avand in vedere bugetul mare de promovare, competitia intre agentiile de publicitate pentru castigarea contului Groupama a fost stransa. Potrivit unor surse din piata, la pitch-ul (selectia unei agentii) organizat de francezi au mai participat cei de la Publicis, Lowe si Saatchi&Saatchi. Aceasta este una dintre putinele campanii de promovare desfasurate in aceasta perioada de asiguratori, care si-au restrans mult bugetele de publicitate.
Campania de promovare a numelui Groupama, inca putin cunoscut pe piata locala, in special clientilor persoane fizice, va incepe pe 28 septembrie, odata cu lansarea oficiala a companiei si se va derula pana in februarie. Initial, in octombrie si noiembrie, francezii vor avea o campanie de imagine, pentru a face cunoscut noul brand, dupa care din decembrie pana in februarie vor derula o campanie de promovare a produsului de asigurare de raspundere civila auto obligatorie (RCA).
Politele RCA sunt in perioada de iarna produsul-vedeta al asiguratorilor, avand in vedere ca in decembrie si ianuarie multi soferi is