• Trecand peste frigul de afara, cativa zeci de comercianti au venit ieri cu masini in targul auto din zona CUG • Cea mai expusa marca a fost Opel, in special modelul Astra • Preturile piperate au facut ca vanzatorii sa plece cu masinile acasa • Majoritatea autoturismelor provin din Germania • Cei care cred ca dupa 1 ianuarie 2007 vor putea achizitiona autoturisme ieftine din strainatate fara sa mai platesca taxe vamale se vor izbi de o noua taxa, care va avea aceeasi valoare cu actualele taxe
Zgribuliti de frig si dornici sa-si expuna masinile pentru a parea cat mai bune, vanzatorii de automobile la mana a doua s-au adunat ieri dis de dimineata in targul auto din zona CUG. Cateva zeci de masini au fost expuse ieri atat in interiorul spatiului special amenajat, cat si pe marginea drumului inainte de a intra in targ. Cea mai expusa marca dintre autovehiculele de productie straina a fost Opel, in special modelul Astra Caravan, iar de productie interna Dacia 1310. Una dintre cele mai ieftine masini de productie externa prezente ieri in targul de masini a fost Renault Clio, din anul 2000, cu motor cu o capacitate cilindrica de 1400, la pretul de 4.600 Euro. La polul opus s-au situat masinile puternice de productie germana, respectiv Volkswagen si Audi. Un Volswagen Passat dupa anul 2000, cu motor de 2000 centimetri cubi a fost expus ieri cu preturi cuprinse intre 10.000/13.000 mii Euro. De asemenea, si Audi A6 fabricat dupa anul 2006 a avut preturi cuprinse intre 11.000/12.000 Euro. De la Volkswagen cele mai ieftine modele expuse ieri au fost Golf din 2001, cu aproximativ 8.000 Euro, si Bora din anul 2001, cu 8.500 Euro, ambele modele cu motorizare Diesel. Cele mai ieftine de la Opel sunt, dupa anul 2000, Astra Caravan, care a avut preturi cuprinse intre 7.000 si 8.500 Euro, si Corsa cu motor de benzina, din anul 2002, la 7000 Euro. "Cele mai bin