Compania Marelvi, lider naţional în distribuţia de produse electrocasnice, vizează pentru acest an o cifră de afaceri de 40 milioane euro, care se traduce într-o creştere de aproximativ 10% comparativ cu anul 2011.
În prima jumătate a acestui an, Marelvi a înregistrat un rulaj similar cu cel din primele şase luni ale anului trecut, iar lunile iulie şi august au adus o creştere de 18 % comparativ cu aceeaşi perioadă din 2011. Compania mizează anul acesta pe creşterea cererii pentru produsele premium, dar şi a celei pentru zona de electrocasnice încorporabile.
„Având parteneriate solide în zona de retail şi a producătorilor de mobilier pentru aparate încorporabile, ne propunem anul acesta o creştere a cifrei de afaceri cu 10% comparativ cu anul trecut, până la 40 milioane euro. Nevoia clienţilor de îmbunătăţire a confortului personal a depăşit reticenţa de a investi în utilarea locuințelor manifestată începând cu 2009. Mizăm pe o creştere a cererii produselor de înaltă tehnologie şi a electrocasnicelor încorporabile”, a declarat Daniela Bîzgan, Director Adjunct al companiei Marelvi.
Totodată, portofoliul complex de produse, ce cuprinde peste 30 de branduri, stabilitatea financiară şi lanţul de parteneri care deserveşte 600 de magazine în întreaga ţară vor contribui la îndeplinirea obiectivelor Marelvi pentru anul în curs.
Strategia de dezvoltare a companiei în perioada următoare se bazează și pe dezvoltarea parteneriatelor strategice stabilite cu Liebherr, De Dietrich și Fagor (branduri prezente pe piața locală prin intermediul Marelvi), dar și pe dezvoltarea portofoliului de produse aflat sub brandul propriu Serreno.
4.000 de produse Liebherr vândute în 2012
Peste 43% din cifra de afaceri a Marelvi este reprezentată de vânzările de aparate frigorifice. Pe acest segment, Marelvi reprezintă din anul 2