Piata de marketing online din Romania este pe cale sa se schimbe la fata prin intrarea retelei internationale de publicitate interactiva full service Httpool Internet Marketing, lider de piata in regiunea adriatica, avand sediul la Viena. Httpool Romania, anuntata oficial saptamana aceasta, este a opta filiala locala in Europa Centrala si de Est a retelei internationale, care spune ca aduce o oferta completa sustinuta de opt ani de experienta internationala si de lucrul cu agentii globale de publicitate si media si clienti din zona multinationalelor.
Bianca Vlaston, country manager Httpool Romania a afirmat pentru HotNews.ro ca "Httpool vinde in regiune multe site-uri internationale, care fac parte si din oferta pentru piata romaneasca". Unele dintre aceste site-uri si platforme online sunt deja reprezentate pe partea de vanzari de regii si agentii locale de interactive, in timp ce altele nu sunt inca reprezentate deloc, chiar daca au un numar mare de cititori si utilizatori din Romania.
Tinta pentru 2009: 10% din piata romaneasca de interactive
"Tinta Httpool Romania pentru acest an este consolidarea prezentei pe piata. Pentru 2009 ne gandim sa atragem 10% din bugetul total", spune Bianca Vlaston, potrivit careia investitia initiala a Httpool in Romania consta in "costurile obisnuite de functionare, care se ridica pe undeva pe la 250.000 de euro".
Prioritare sunt, de la bun inceput, atat vanzarile, cat si dezvoltarea de continut, spune country manager-ul Httpool Romania, precizand ca "portofoliul de site-uri internationale pe care le putem vinde pot aduce o valoare adaugata campaniilor publicitarilor romani, iar in al doilea rand avem de implementat produse noi pe site-urile romanesti", cu ajutorul unor tehnologii noi si al experientei acumulate pe piete europene.
Un material de informare pregatit pentru presa o