S-a tot vorbit de băieţii de cartier şi de băieţii care-i cîntau pe băieţii de cartier - în cele mai multe cazuri unii şi aceiaşi. Despre fetele sau "fetiţele" cîntătoare de hip-hop s-au spus mai puţine. De Cătălina Toma, totuşi, s-a auzit, datorită look-ului ei mai original, a pozelor din Playboy şi a declaraţiilor şocante. În ultimul număr din Unica, la inspirata şi delicata întrebare a revistei De cîte ori e destul pentru tine?, Cătălina răspunde: Nu mai e cazul, pentru că ştiu s-o fac şi singură, nu mai am nevoie de un bărbat. De altfel, look-ul pe care şi-l cultivă e pe măsura declaraţiei de mai sus: şocant, printr-o austeritate inadecvată cu genul de muzică pe care-l interpretează şi cu textele cîntecelor sau, poate, tocmai această aparentă (pentru neavizaţii ca mine) inadecvare reprezintă un alt tip de adecvare la modă. E greu s-o caracterizezi pe Cătălina drept "fetiţă de cartier", deşi în cîntecele ei vorbeşte des, pe post de parteneri, despre băieţaşii de cartier: Fetiţele ca mine, care au caracter / Sînt atrase de băieţii de cartier. Caseta Cătălina (produsă de Cat Music) îi creează protagonistei o imagine destul de unitară: cea a femeii "dure", stăpînă pe sine, care nu se lasă. De altfel, Don Baxter, producător executiv şi autorul versurilor chiar o numeşte, la un moment dat, Cătălina, prinţesa războinică. Accentul versurilor cade pe eul, puternic îngroşat, al cîntăreţei - chiar din prima melodie: Eu de voi vrea / Eu sigur te voi avea (...) Şi să nu crezi că ai vreo şansă (...).
Vocea feminină din cîntecele Cătălinei şi-a însuşit perspectiva tradiţional masculină: cea a omnipotentului cu drept de decizie şi opţiune. Personajul Cătălina e iniţiat, "uns cu toate alifiile": Dacă vrei să te joci, e numai treaba ta / E periculos mai bine nu risca / S-ar putea să te arzi, o faci pe pielea ta. Acelaşi personaj are o foarte bună percepţie de sine, se