Stralucirea lansarii Apple iPhone, cel mai asteptat telefon de la Graham Bel incoace, a fost umbrita de problemele intampinate de mai multi utilizatori - care nu au reusit sa-si activeze cartelele sim furnizate de AT&T, partenerul exclusiv al Apple in SUA, astfel ca acestia nu au putut sa utilizeze telefonul mobil - scrie presa internationala. Dupa achizitia telefonului, utilizatorii iPhone trebuie sa activeze cartela sim cu numarul prin intermediul magazinului online iTunes, detinut de Apple.
"Activarea are nevoie de o perioada suplimentara pentru finalizare" - acesta a fost mesajul care a provocat frustrare in randul mai multor utilizatori care in unele cazuri au asteptat chiar si mai multe zile la coada in fata magazinelor Apple si AT&T pentru a-si achizitiona aparatul.
Problemele au durat chiar si mai multe ore, iar ieri (duminica - n. red.) erau utilizatori care inca nu isi rezolvasera problema - fiind nevoiti sa utilizeze iPhone pentru alte functii decat cea de telefon mobil. Imediat dupa punerea in vanzare a iPhone, vineri la ora 18,00, site-urile de discutii de pe internet au fost inundate de relatari ale problemei de catre utilizatori. Sectiunea de pe un site dedicata problemelor activarii iPhone fusese citita de mai mult de 20.000 de vizitatori in cele cateva zile de la lansarea telefonului mobil de la Apple.
De asemenea, posesorii telefonului Apple au postat pe internet mii de imagini si mesaje avand legatura cu noul gadget pe care il detin, astfel aparand pe web si primele recenzii ale telefonului mobil, altele decat cele realizate de numarul redus de jurnalisti de la mari publicatii americane - care au avut acces la iPhone inainte de lansarea lui oficiala. John Gruber, spre exemplu, scrie pe site-ul daringfireball.net ca dupa o zi de utilizare iPhone este 95% uimitor si 5% innebunitor, enervant ca experienta de utilizare.
El n