Iulian Medeleanu, CEO al distribuitorului de solutii de securitate informatica ProVision, povesteste cum a reorganizat in plina criza businessul si de ce mai mizeaza pe un avans de 5% al afacerilor.
Distribuitorul roman de solutii si servicii de securitate informatica ProVision IT Group, cu afaceri de 10 mil. euro anul trecut, estimeaza o crestere a businessului in 2009, in pofida contextului economic dificil, mizand pe faptul ca cererea pentru securitate IT nu s-a prabusit.
Pe de alta parte compania spune ca a adoptat o serie de masuri care au taiat din cheltuieli si au pozitionat ProVision mai bine pe piata, printre care se numara optimizarea investitiilor in marketing si reorganizarea aproape completa a echipei de vanzari.
"Ca tinte pentru 2009, ne propunem sa incheiem anul cu o crestere, fie ea modesta, de aproximativ 5%, care probabil va fi si ritmul de crestere al pietei. (...) In primul semestru am reusit sa nu inregistram scaderi fata de perioada similara a anului trecut. Am reusit sa optimizam procesele de business si sa tinem costurile sub un control strict, iar acest lucru imi da incredere ca vom avea o evolutie buna si in a doua jumatate a anului", a declarat pentru ZF Iulian Medeleanu, directorul executiv al ProVision.
Compania a raportat anul trecut un rulaj de 10 mil. euro, in crestere fata de nivelul de 7,5 mil. euro din 2007. Cifra de afaceri in primele sase luni din 2009 a depasit 4 mil. euro. Printre clientii companiei se numara Senatul Romaniei, ING, BCR si Romtelecom.
Implementarea unei solutii de securitate IT poate costa de la cateva mii pana la cateva zeci de mii de euro. "Inca de anul trecut ne aflam intr-un proces de reorganizare, anticipand ca urmeaza o perioada dificila. Spre deosebire de alte companii care au taiat din bugetele de marketing si vanzari, am avut o abordare diferita", spune Medeleanu. @N_