Compania Stainless Games intenţionează să relanseze anul acesta celebrul joc video Carmageddon, sub denumirea de ’’Carmageddon: Reincarnation’’, scrie Daily Mail.
Prima variantă a jocului a apărut în anul 1997 şi a devenit cunoscută rapid în toată lumea. Deşi a fost contestat încă de la data lansării din cauza excesului de violenţă, Carmageddon s-a vândut în peste două milioane de exemplare.
Acţiunea jocului era una destul de simplă. Pentru a câştiga, ’’eroul’’, care se afla la volanul unei ''supermaşini'', trebuia să calce şi să ucidă cât mai mulţi pietoni. Ca urmare a criticilor primite, pietonii au fost înlocuiţi ulterior cu creaturi zombie.
Pentru a relansa jocul, compania britanică Stainless Games şi-a propus să strângă peste 400 de mii de dolari, prin intermediul platformei pentru colectare de fonduri Kickstarter. Până acum, s-au strâns aproximativ 160 de mii de dolari, majoritatea banilor fiind donaţi de pasionaţii de jocuri video.
Compania Stainless Games intenţionează să relanseze anul acesta celebrul joc video Carmageddon, sub denumirea de ’’Carmageddon: Reincarnation’’, scrie Daily Mail.
Prima variantă a jocului a apărut în anul 1997 şi a devenit cunoscută rapid în toată lumea. Deşi a fost contestat încă de la data lansării din cauza excesului de violenţă, Carmageddon s-a vândut în peste două milioane de exemplare.
Acţiunea jocului era una destul de simplă. Pentru a câştiga, ’’eroul’’, care se afla la volanul unei ''supermaşini'', trebuia să calce şi să ucidă cât mai mulţi pietoni. Ca urmare a criticilor primite, pietonii au fost înlocuiţi ulterior cu creaturi zombie.
Pentru a relansa jocul, compania britanică Stainless Games şi-a propus să strângă peste 400 de mii de dolari, prin intermediul platformei pentru colectare de fonduri Kickstarter. Până acum, s-au strâns aproxim