? Zilnic, putin dupa ora prinzului, la Realitatea TV, specialisti si prezentatori se intrec intr-o emisiune medicala. Spun ca este vorba despre o intrecere pentru ca altfel n-as intelege crisparea. Fiecare emisiune se invirte in jurul unei afectiuni. Daca nu ar scrie pe ?burtiera? despre ce boala se discuta n-as intelege niciodata despre ce este vorba. Discutiile se invirt in jurul unor ?oameni care se pling de...?, iar medicul invitat desfasoara in fiecare emisiune un adevarat hatis de simptome si recomandari care, inevitabil, se termina la fel: ?Ar trebui sa mearga la medic?.
? Dimineata, Prima TV are un buletin de stiri ?relaxat?. Glume intre cei doi prezentatori, momente nostalgice pentru Adrian Bucur atunci cind colega sa de prezentare, Adriana Maris, a plecat in concediu. Ieri dimineata, Bucur se apucase de lingvistica, partenerul de discutii fiind Dan Fintescu, baiatul de la meteo. Pe Fintescu il stim, asa ca il lasam sa ajunga la valorile din termometre, singurele lucruri clare din tot ce spune baiatul cu parul de zahar ars. Ieri Adrian Bucur s-a apucat sa explice in ce fel formularea ?cu baietii? este un diminutiv. Ar fi fost interesant daca reusea...
? Aseara, TVR si-a aratat inca o data ?priceperea? in promovarea filmelor. Citeodata, chiar ni se da impresia ca postul national programeaza din greseala unele pelicule valoroase. De data aceasta a fost vorba despre ?Wonderboys?, acum citeva saptamini era vorba despre ?Jakie Brown? si tot asa... Ajungi sa te si intrebi. Daca tot reusesc sa difuzeze filme bune, de ce nu lasa telespectatorii sa si afle de ele? Dar ieri am fost contrazis. Am vazut un spot de promovare pentru ?Wonderboys? pe TVR 1, la ora trei si jumatate, dupa-amiaza. Cred ca este o strategie speciala de marketing. Cu cit mai putini oameni aud de filmul tau, cu atit mai multi vor deschide televizorul sa-l vada. Nu merge! (C.T.