Timişoreana a fost cel mai vândut brand de bere anul trecut, din punctul de vedere al volumului, menţinându-se în faţa Golden Brau sau Bergenbier, concurenţii direcţi de pe acelaşi segment de preţ n Brandurile mainstream sunt cele mai multe în top zece, urmate de cele de pe segmentul economic, cele premium fiind cele mai puţine, respectiv două n Brandurile româneşti vechi îşi menţin supremaţia din punctul de vedere al volumului.
Brandurile de bere situate pe segmentul mainstream (de mijloc) de preţ au rămas cele mai vândute în România anul trecut, arată o analiză a ZF pe baza datelor firmei de cercetare Canadean. Astfel, Timişoreana, Goldean Brau, Bergenbier, Albacher şi Skol şi-au disputat o industrie în care s-au vândut anul trecut 18,2 milioane de hectolitri de bere, respectiv un consum de 89 de litri/capita.
Datele publice privind topul celor mai vândute mărci de bere din România sunt extrem de puţine în ultima vreme, iar cota de piaţă este un secret bine păstrat de jucători. Potrivit calculelor ZF, în prezent trei branduri de bere înregistrează vânzări mai mari de 100 de milioane de euro (Timişoreana, Bucegi şi Ciucaş), respectiv au o cotă de piaţă în volum de peste 10%. Reprezentanţii companiilor nu au oferit date legate de cotele de piaţă sau valoarea vânzărilor pe fiecare brand până la închiderea ediţiei. Continuarea pe ZFCorporate
Timişoreana a fost cel mai vândut brand de bere anul trecut, din punctul de vedere al volumului, menţinându-se în faţa Golden Brau sau Bergenbier, concurenţii direcţi de pe acelaşi segment de preţ n Brandurile mainstream sunt cele mai multe în top zece, urmate de cele de pe segmentul economic, cele premium fiind cele mai puţine, respectiv două n Brandurile româneşti vechi îşi menţin supremaţia din punctul de vedere al volumului.
Brandurile de bere situate pe segmentul mainstream (de mij