Te întorci obosit de la serviciu. Intri hămesit în casă, te grăbeşti spre bucătărie şi realizezi că frigiderul este gol. Ce faci? Cauţi un pliant cu un număr de telefon, suni şi îţi comanzi ceva de mâncare, nu-I aşa? Nu ar fi, totuşi, mai uşor şi mai ieftin să dai comanda direct de pe smartphone sau de pe Internet? Ai la dispoziţie o multitudine de restaurante cu specific diferit şi toate meniurile se derulează chiar în faţa ta.
Platformele de comenzi online există de ceva timp în România. Amintesc aici eumananc.ro, poftabuna.ro şi, cum există o aplicaţie pentru orice, pentru comenzi de mâncare există Oliviera. Observând creşterea rapidă a numărului de oameni conectaţi la internet şi a utilizatorilor de smartphone-uri din România, germanii de la foodpanda au decis să-şi deschidă taraba virtuală şi la noi în ţară.
În momentul de faţă, compania colaborează cu mai mult de 15.000 restaurante din întreaga lume şi este deja lider de piaţă în majoritatea ţărilor în care operează. De asemenea, foodpanda s-a bucurat de o capacitate de extindere foarte rapidă, doar anul acesta lansându-se în 17 ţări din cele 28 în care activează, şi targetează peste 3 miliarde de persoane. În prezent, foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellopanda, se situează pe primul loc în topul mondial al celor mai descărcate aplicaţii pentru comenzi de mâncare.
Platforma foodpanda a fost lansată în România, în versiune beta, în luna aprilie, iar săptămâna trecută a avut loc lansarea oficială. Bucureştenii pot face acum comenzi de mâncare pe foodpanda.ro, sau descărcând aplicaţiile de Android şi iOS.
Va fi un succes? „Toată lumea mănâncă!“
„Adevărul“ a stat de vorbă cu Ralf Wenzel, co-fondator şi Managing Director al companiei, care a declarat că urmează o perioadă în care accentul va cădea în special pe marketing, pentru a promova serviciul.
„Prin social media dai p