Eu cred că Şova a vrut să ne dea perversa de la Mari Proiecte. Personal n-am auzit de vreo satisfacţie mai pe dosul naturii decât aceea „produsă românului de autostrăzile din ţara lui”.
Gândul.info a publicat în acest week-end, în exclusivitate, un material despre intenţia CNADNR de a-şi da faţa la lifting contra sumei modice de numai 37.000 de euro, preţ în care intră şi contravaloarea unui studiu conjunctural de „sexologie rutieră”, anume „măsurarea gradului de satisfacţie a românilor produs de infrastructura rutieră, în special de autostrăzi”.
Vă asigur că toate rezultatele studiilor inepte ale tuturor specialiştilor englezi se vor duce Uniunii de suflet, în comparaţie cu rezultatele studiului propus de Şova.
Ca scurtă analiză a deviaţiei, trecând cu duioşie şi discreţie pe lângă valoarea derizorie a „atenţiei”, împărţită între două contracte artizanale, de criză – unul de „consultanţă în gestiune marketing” (chestia cu liftingul figurii CNADNR), celălalt de „servicii în materie de sondaje de opinie” -, ne vom referi la un puseu acut de isterie “de comunicare”, precum şi la ceea ce ne priveşte în mod direct ca participanţi infrastructurofili la orgia rutieră românească.
Spicuim mai jos din caietul de sarcini al liftingului (şi sondării):
„O analiză a percepţiei publice asupra activităţii CNADNR va conduce la identificarea polilor de creştere economică, a verigilor slabe dezvoltate de infrastructura deficitară, a deformării percepţiei ca urmare a lipsei unor măsuri active de intervenţie în zona media şi de informare a utlizatorului asupra situaţiei curente, strategiilor de dezvoltare, a deficienţelor cauzate în implementarea proiectelor de limitele bugetare. (…) Identificarea unui set de indicatori preponderent utilizaţi în mod informal de către societate, în măsurarea gradului de satisfacţie/insatisfacţie în raport cu infrastruc