Un tuning auto reusit primul Logan decapotabil In aceste momente de criza, iesenii impatimiti de tuning auto renunta la pasiunea lor. Conform reprezentantilor a doua centre de imbunatatiri auto si audio din Iasi, acestia mai achizitioneaza doar cate un element, ieftin, indiferent daca se potriveste cu masina.
Asculta stirea
"Majoritatea apeleaza la non-profesionisti, ca e mai ieftin. Isi fac masina pe bucatele. De exemplu, isi cumpara spoilere de la un prieten, evident la mana a doua, dupa care considera ca e de ajuns. Ca sa-ti faci masina cu adevarat speciala, trebuie sa investesti in toate componentele ei, de la acelasi producator: interior, exterior si motorizare. Daca ne gandim la tunarea unui Volkswagen Golf4, o tunare completa de spoilere, praguri, jante, suspensii sport, faruri, triple si tobe sport ajunge la aproximativ 3.000 de euro", a declarat Petronel Solca, administrator al Best Auto Shop. Aceasta firma, pe langa importarea si distribuirea de piese de schimb, asigura clientilor si posibilitatea de achizitie de accesorii de la producatorul german Rieger. "In general, cei care vin sa comande astfel de piese au masini marca BMW, Audi sau Opel. Fiecare isi doreste ceva special, insa, de multe ori, intreaba ce pot sa-si puna de suma X, care este frecvent mica. Principala achizitie sunt jantele de 17 inch", a mai precizat administratorul Best Auto Shop.
Legislatia limiteaza extinderea tuningului auto
O alta importanta modificare a masinii o constituie sistemul audio disponibil. "Cel mai bine se vand casetofoanele auto la preturi mici, care sa aiba dispozitiv USB, precum cele de la Pioneer sau Alpine, in valoare de pana la 500 lei. Nu se mai cumpara asa de bine, nici macar clientii fideli. Am mai coborat preturile si am propus oferte audio d