Pro Tv a fost lider de audienţă în seara de Ajun. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune, peste un milion de români au urmărit pe 24 decembrie aventurile LaLa Band, în ultimul episod din acest sezon al serialului "Pariu cu viaţa".
La nivelul publicului din întreaga ţară postul din Pache a fost lider de audienţă şi a înregistrat 5,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13%, urmat de Antena 1 şi Prima TV.
În minutul de aur, la nivelul întregii populaţii, la 20.30, când începea episodul special de Crăciun al serialului "Pariu cu viaţa", 1.300.000 de români aveau televizorul deschis pe Pro Tv.
Din februarie serialul revine pe micile ecrane
Aventurile tinerilor din LaLa Band în lumea paralela din imaginaţia Ioanei (Alina Eremia) au reuşit să convingă şi publicul comercial din mediul urban să îi urmărească pe cei 20 de tineri talentaţi în seara de Ajun. Astfel, în intervalul 20.30 - 23.10, Pro Tv a fost lider de audienţă cu 4,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,5%.
Tinerii cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani au trăit în fiecare clipa emoţiile revederii cu vedetele preferate şi au ales în Ajunul Crăciunului să urmărească, la Pro Tv serialul care a înregistat, pe acest segment de public, o cotă de piaţă de 35,2 % şi 8,9 puncte de rating.
În minutul de aur, la 23.08, când Andrei (Dorian Popa) îşi revine pe patul de spital, în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani, Pro Tv a avut o cotă de piaţă de 49,6 şi rating de 12,6 puncte, în timp ce Antena 1 a înregistrat doar 1,3 puncte de rating şi 5 % cotă de piaţă.
Din februarie 2012, serialul "Pariu cu viaţa" se întoarce la Pro Tv cu un nou sezon, plin de întâmplări neprevăzute, multă muzică, piese în primă audiţie şi personaje noi.
Pro Tv a fost lider de audienţă în seara de Ajun. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune, peste un milion