Mijlocaşul are două automobile care fac împreună 200.000 de euro, mai mult decît a cîştigat el pînă la 20 de ani.
Mihai Răduţ stîrneşte invidia colegilor, deşi n-a marcat nici un gol de cînd a venit la Steaua, şi nici nu e un titular de bază. Roş-albaştrii se uită cu jind la tînărul născut la Slatina pentru maşinile cu care vine la antrenamente! Cînd vremea e bună, mijlocaşul îşi parchează în Ghencea un Audi A8, în valoare de aproape 100.000 de euro. Dacă plouă sau ninge, Răduţ îşi schimbă maşina cu una mai mare, un Range Rover de peste 100.000 de euro! "Incredibil! Ce maşini poate să aibă puştiul ăsta!", exclamă colegii.
A plătit pentru cele două autoturisme în jur de 200.000 de euro, mai mulţi bani decît a cîştigat el în cariera de fotbalist profesionist! Cum a reuşit? Tatăl lui Răduţ are afaceri şi le-a cumpărat din banii lui.
Alţi roş-albaştri care au ţinut cu tot dinadinsul să aibă maşini scumpe sînt Bilaşco, Nicoliţă, ambii cu Audi Q7, şi Galamaz, cu Mercedes S Klasse. De ce e important pentru un fotbalist să aibă o maşină tare? A explicat Bănel pentru Gazeta Sporturilor: "Cînd eşti mic visezi la o maşină frumoasă şi dacă ajungi jucător profesionist, deci ai banii necesari, e normal să investeşti şi într-un automobil de top".
"Se spune că puştii de bani gata nu ajung mari fotbalişti, dar eu vreau să dezmint zicala asta. Sînt pe cont propriu!"
Mihai Răduţ, mijlocaş Steaua
"Prima maşină, un Audi, am primit-o la majorat, dar n-au plătit-o părinţii integral. Am pus şi eu jumătate din bani"
Mihai Răduţ, mijlocaş Steaua
Străinii au maşini de la club
Kapetanos, Emeghara şi Anghelov, dar şi Lăcătuş sau preparatorul fizic Michele Bon, circulă cu maşini puse la dispoziţie de club, Ford sau Alfa Romeo. Maşini de serviciu mai au Duckadam, un Q7, şi Argăseal