Dator la bănci, fotbalistul ar putea fi retrogradat de la Bentley la Lamborghini
Nu sînt un apropiat al fotbalistului Mirel Rădoi. Aşadar, n-am nici un motiv să-i spun altfel decît domnul Rădoi. Dac-ar fi avut Trabant sau Dacie, poate că i-aş fi vorbit ca la noi, cu “Băi, Mirele!” Dar cum fotbalistul are un Bentley, simt că-s exagerat de intim chiar zicîndu-i domn. Normal ar fi să-i spun Sire sau Barosane.
Criza mondială s-a suprapus la Steaua peste vreo trei crize interne, mici, dar vioaie. Una a rezultatelor, alta a lichidităţilor şi o a treia a achiziţiilor. Dacă le numărăm şi pe acelea ale patronului - respectiv criza electorală, criza penală şi criza morală - ajungem la şase. Din cauza cumulului de crize, cîteva publicaţii au speculat că şi domnul Rădoi ar trece printr-una de familie. Cum se ştie, la fotbalişti maşina face parte din familie, iar uneori e mai importantă decît femeia. Nu ne-am impacienta dacă am afla că domnul Mirel Rădoi nu-şi mai poate întreţine, să spunem, amanta. Dar faptul că nu-şi mai poate întreţine Bentley-ul e o dramă. Una mai mare ca ultimul loc în grupa din Liga Campionilor. Aproape dramă naţională.
Asta înseamnă că Gigi Becali ar putea să fie retrogradat de la Maybach la Bentley, iar domnul Rădoi la un amărît de Lamborghini, de nici 140.000 de euro. O nenorocire mai mare pentru fundul de lord al fotbalistului ar fi un Logan! Cu Logan, domnul Rădoi ar pierde enorm din respectul pe care fundul dumisale de Bentley l-a cîştigat muncind din greu, pe teren şi prin spitale, cu picioarele.
Cînd mă gîndesc în ce fel i-ar lovi crizele astea extrafotbalistice pe o mulţime de jucători de-ai noştri, îmi vine să plîng. Vă daţi seama că n-o să mai citim reportajele ale subtile despre cum merg ei la cumpărături înaintea meciurilor internaţionale decisive şi cum îşi iau de la reduceri celulare cu diamante şi ceasuri la preţ de