În mai puţin de şase ani, Arianna Huffington, una dintre cele mai influente femei din industria media, a reuşit să scoată, dintr-o investiţie de un milion de dolari, 315 milioane de dolari. Astăzi, pe Huffington Post scriu peste 3.000 de bloggeri invitaţi, printre care Barack Obama, Hillary Clinton şi Madonna
Huffington Post, una dintre cele mai puternice platforme de analize şi ştiri din America, a fost cumpărată de compania AOL, pentru 315 milioane de dolari. "Ca parte a acestei tranzacţii, Arianna Huffington, cofondator al Huffington Post şi editor-şef al publicaţiei, va fi numită preşedinte şi redactor-şef al Huffington Post Media Group, care va include Huffington Post şi alte divizii de conţinut ale AOL", se arată în comunicatul celor două companii. Noul grup media va avea, pentru toate site-urile, circa 117 milioane de vizitatori unici pe lună în SUA şi aproximativ 270 de milioane de vizitatori unici din lumea întreagă, arată estimările făcute pe baza cifrelor de audienţă din decembrie.
Soţie de congresmen, actriţă şi jurnalistă
Arianna Huffington a creat Huffington Post în mai 2005, împreună cu Kenneth Lerer şi Jonah Peretti. De-a lungul timpului, site-ul a crescut spectaculos, beneficiind şi de investiţii majore. În august 2006, SoftBank Capital a investit 5 milioane de dolari în publicaţia online, iar în noiembrie 2008 site-ul a strâns de la investitorii săi 15 milioane de dolari. În 2009, Arianna Huffington a ocupat locul al 12-lea în topul celor mai influente femei din industria media realizat de Forbes, iar în clasamentul "Media List" - al celor mai importanţi oameni din media, realizat de The Guardian, s-a situat pe poziţia a 42-a.
Cariera sa în media a debutat spre finalul anilor 1980, pe vremea când semna articole în publicaţia National Review. În 1981, a scris o biografie a Mariei Callas, iar în 1989 una