Gerard Detourbet, director Renault responsabil cu segmentul "entry-level", a anunţat că Renault pregăteşte două noi modele de Duster şi intenţionează să extindă gama Dacia cu încă două maşini, un vehicul utilitar uşor şi o maşină de familie.
Oficialul Renault a precizat că Dacia va suferi o restilizare semnificativă înainte de lansarea din 2012 pe piaţa din Marea Britanie, scrie Financial Times.
În următorii patru ani, constructorul francez Renault intenţionează să crească vânzările de Dacia cu 50%, profitând de bugetele reduse ale europenilor care se îndreaptă acum spre maşini ieftine.
"Obiectivul Dacia este să crească semnificativ în Europa. Astăzi vindem 350.000. Vrem să ajungem la 550.000 până în 2015", a declarat Detourbet pentru Financial Times, adăugând că vrea să vândă peste 1 milion de maşini în întreaga lume în 2015, faţă de 660.000 în acest an.
El a precizat, însă, că trebuie să aibă grijă să nu se dezvolte prea mult deoarece riscă să îşi "canibalizeze" brandul-mamă, lucru care s-a mai întâmplat cu Volkswagen şi Skoda. De asemenea, există riscul ca Renault să fie obligat din cauza Dacia să îşi ieftinească maşinile, scrie Ziare.com.