In timpul celei de-a 79-a Gala a Premiilor Oscar, Apple a prezentat primul spot TV pentru iPhone, un spot de 30 de secunde care include imagini de la diferitele emisiuni televizate sau capturi din filme celebre, in care aproximativ 30 de actori pronunta o varietate de �Alo�-uri.
Spotul se incheie practic cu singura parte in care apare iPhone, urmata de sloganul "Coming in June". Apple a platit aproximativ 1,7 milioane dolari pentru reclama respectiva si se presupune ca mai bine de 40 de milioane de oameni din SUA si chiar mai multi din celelalte parti ale lumii, au vazut acest spot.
Strategia adoptata de Apple este una enorma de marketing si un efort urias de promovare a telefonului inteligent. Desi dispozitivul va fi lansat pe piata in luna iunie, analistii au precizat ca produsul a jucat un rol cheie la show-ul anual de decernare a premiilor, la Hollywood.
Spotul 'de Oscar' al iPhone, creat de TBWA Media Arts Lab, din Los Angeles, marcheaza primul spot din istoria recenta a Apple, prin care se face o promovare importanta pentru un produs care inca nu s-a pus in vanzare pe piata. Steve Jobs, CEO al Apple, a recunoscut cu mandrie ca nici el sau ceilalti reprezentanti ai companiei nu au spus nimic despre iPhone, pana cand acesta nu a fost pregatit pentru a fi vazut.
Nu se stie sigur daca spotul pentru iPhone a fost creat special pentru Gala premiilor Oscar sau va mai fi difuzat. "iPhone inseamna stil si stilul este scump�, a precizat, Emily Riley, analist al Jupiter Kagan. "Cu un pret relativ ridicat, primul pas este acela de a convinge adevaratii oameni influentabili sa cumpere produsul�, a mai spus ea, citata fiind de publicatia AdAge.
Jobs a discutat pentru prima oara despre iPhone si a facut furori cu noul produs al Apple la conferinta Macworld, care a avut loc la inceputul lunii ianuarie. Miro Kazakoff, director-wireless si cercet