Din ce în ce mai multe firme româneşti se orientează spre deschiderea unui magazin online pentru a-şi creşte vânzările. În medie, dezvoltarea unui magazin online personalizat costă 2700 de euro şi îi asigură pe antreprenori că cel puţin unu din 100 de clienţi care vizitează site-ul va deveni client al magazinului.
"În ultimii ani, piaţa de comerţ electronic a avut un ritm mai accelerat de creştere decât canalul clasic de vânzări, respectiv retailul. În plus, dacă ne uităm în jur, vedem că tot mai multe companii încep să acorde mai multă atenţie componentei online. Odată cu creşterea ratei de penetrare a internetului, achiziţiile online răspund tot mai mult provocărilor legate de lipsa de timp şi de comoditatea clientului care îşi achiziţionează, din doar câteva click-uri, produsele de care au nevoie, fie din confortul propriei case, fie de la birou, fără a mai sta la cozi sau fără a se deplasa printre rafturi. În plus, consumatorii au un magazin deschis 24 h/zi, 7 zile pe săptămână şi beneficiază de o livrare rapidă a produsului", a declarat pentru romanialibera.ro Irinel Burloiu, director de marketing eMAG.
Asesoft Net, furnizor de soluţii şi servicii IT din grupul Asesoft şi dezvoltator al platformei de e-commerce ShopMania BIZ, a finalizat preluarea Live2c.ro, o aplicaţie de comerţ electronic care oferă facilităţi specializate pentru crearea unui magazin online. Achiziţia face parte din planurile de extindere a soluţiei de e-commerce Shopmania BIZ, disponibilă în cincisprezece ţări.
„ShopMania BIZ a preluat operaţiunile, know-how-ul şi brandul Live2c.ro. Această achiziţie va ajuta Asesoft Net să consolideze şi să extindă platforma de comerţ electronic ShopMania BIZ, atât pe plan local cât şi la nivel internaţional. Un rol important în decizia de achiziţie a fost jucat de poziţia strategică pe piaţă a Live2c, dar şi de valoarea proiectelor dezvo