• In urma reclamatiilor despre aglomeratia din sediul de pe Agatha Bârsescu, E.ON isi muta centrul de relatii cu clientii in complexul Palas Iasi
Valul de reclamatii si plangeri facute de ieseni cu privire la aglomeratia si tratamentul urat la care sunt supusi in micutul sediu E.ON, a dat roade.
Compania germana renunta la cladirea de pe strada Agatha Barsescu si isi muta sediul serviciului de relatii cu clientii intr-un spatiu mai accesibil si mai larg. Este vorba despre un nou sediu, care se amenajeaza in prezent la complexul Palas Iasi, acolo unde se va aloca un numar mai mare de ghisee pentru clientii E.ON. In momentul de fata, noile birouri sunt in stadiul amenajarii si urmeaza ca abia la toamna, clientii E.ON sa aiba la dispozitie un spatiu mai extins.
Acum, cladirea de pe Agatha Bârsescu este atat de aglomerata, incat unii ieseni asteapta chiar si cate 6 ore sa le vina randul la biroul unde au treaba, tot demersul facandu-se pe baza unor numere de ordine. Oficialii companiei germane au anuntat ca va fi marit si numarul operatorilor care vor fi pusi la dispozitia clientilor.
E.ON Moldova a fost sanctionata de Protectia Consumatorilor pentru aglomeratia de la sediul de pe Strada Agatha Barsescu, unde zeci de mii de ieseni au asteptat ore in sir sa-si rezolve problemele ivite in colaborarea cu furnizorul. Compania a primit o amenda contraventionala istorica in valoare totala de 50.000 lei pentru practici comerciale incorecte. In plus, reprezentantii E.ON Energie Romania SA au fost obligati sa-si revizuiasca atitudinea fata de clientii si sa suplimenteze numarul centrelor destinate relatiei cu publicul. Asa s-a obtinut victoria clientilor asupra corporatistilor prezenti la Iasi, care nu si-au respectat cei aproape 117.000 de abonati din judet.
"Am aplicat o sanctiune cu amenda contraventionala in cuantum de