Chiar dacă este greu de crezut, mai ales din punctul de vedere al angajatorului, există câteva lucruri la care un angajat râvneşte mai mult decât la o creştere de salariu.
Un angajat fericit este un angajat productiv şi creativ la locul de muncă, consideră specialiştii în Resurse Umane. Dar aceştia nu pot fi stimulaţi doar prin beneficii financiare, se arată în publicaţia Business Insider. Ba chiar, angajaţii ar fi dispuşi să accepte un salariu mai mic atunci când sunt mulţumiţi şi din alte puncte de vedere.
Să fie mândri de profesia lor
Impresia pe care o facem celor din jur atunci când spunem cu ce ne ocupăm este un aspect care contribuie la fericirea individuală. Cu toţii ne dorim să fim priviţi cu admiraţie, în loc să pară că ne scuzăm de fiecare dată când trebuie să explicăm ce facem la locul de muncă.
Să fie trataţi corect
Cu toate că realizăm că viaţa nu este dreaptă, nimeni nu îşi doreşte ca şeful să facă lucrurile şi mai dificile. De aceea, favoritismele se află pe lista neagră a celor mai mulţi angajaţi, devreme ce aceştia se aşteaptă ca beneficiile să se îndrepte către cei care le merită şi nu spre preferaţii şefilor.
Să-şi respecte şefii
Dincolo de faptul că îşi doresc să fie trataţi cu respect de către şefi, pentru angajaţi este şi mai important să aibă motive întemeiate ca să-şi respecte superiorii. Şefii care inspiră încredere şi oferă imaginea de lideri sunt cei care reuşesc să le insufle putere de muncă şi ambiţie subalternilor. Angajaţii au nevoie de astfel de confirmări în schimbul loialităţii.
Să fie ascultaţi
Angajaţii urăsc ca şeful să nu ţină cont de părerea lor sau să li se întoarcă spatele atunci când au nevoie de un sfat. Dezinteresul pe care şefii îl arată angajaţilor duce la acumularea frustrărilor. Important este ca angajatul să se simtă valoros în ierarhia de la locul de muncă