* In locul unde avionul s-a infipt in sosea a fost gasit un ceas de mana, care si-a oprit acele in momentul impactului: ora 8,10 minute si 25 de secunde * Cutiile negre vor fi decriptate in strainatate Bucatile partial sau complet distruse si afumate din aeronava de capacitate mica de tip Turbo Let 410 - care s-a prabusit, joi dimineata, in vecinatatea Aeroportului International Iasi - vor ramane pe sosea pana cel tarziu duminica. Accesul auto spre aerogara se facea, ieri, doar pe un drum care margineste o unitate militara. Zona era in continuare securizata, paza fiind asigurata de jandarmi incotosmanati, pentru a rezista mai ales frigului de peste noapte, in mantii kaki si lungi de armata, de mult casate. O parte dintre sacii cu corespondenta, distrusa partial sau chiar intacta, erau acoperiti ieri cu folii din plastic. La vedere au ramas botul aeronavei, motorul desprins complet din gondola, elicea rupta, fiarele contorsionate, un scaun, extinctoare topite partial, tuburi mici de oxigen, bucati de copaci si mult scrum. Mirosul puternic de kerosen inca persista. Soseaua parea intacta, neexistand crater in partea carosabila, in urma puternicului impact. O comisie specializata in catastrofe aviatice, compusa din Dan Vulcan si Constantin Voicu, ambii inspectori in cadrul Aviatiei Civile Romane, Lucian Paraschiv, expert in cadrul Autoritatii Aeronautice Romane (AAR), Gheorghe Neagoe, specialist in dirijare al AAR, si Daniel Stana, inginer Aviax, expert in aparate de zbor, astepta ieri ca partea ceha sa soseasca la locul tragediei. Partea ungara a venit la Iasi inca de joi. Compania "Farma Air" din Ungaria avea drept angajati cei doi membri ai echipajului de zbor (capitanul Gyzo Sebok, de 41 de ani, pilot, si copilotul Peter Cziraki, de 40 de ani) si angajase firma bucuresteana "EuroJet" pentru transportul corespondentei pe calea aerului. Comisia de ancheta a prelevat to