Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, produsele romanesti se vor mai bine promovate in fata celor de import. Asociatia Patronala Romana din Industria Laptelui (APRIL), Asociatia Romana a Carnii (ARC) si Patronatul National al Viei si Vinului (PNVV), alaturi de Violet Advertising, promoveaza in acest sens o campanie sociala, de incurajare a consumatorului roman, astfel ca prima sa obtiune la raft sa fie un produs romanesc.
Scopul aceastui program este fidelizarea consumatorului si nu promovarea produselor romanesti in detrimentul celor de import. “Campania nu isi doreste o comparatie in detrimentul produselor de import, nu isi doreste punerea acestora intr-o lumina proasta, ci doar sa ofere brandurilor alimentare produse in Romania timpul necesar pentru a intra pe picior de egalitate in aceasta competitie dura care abia incepe sa se manifeste in piata romaneasca, a declarat pentru Wall-Street Bogdan Lupu, executive manager al agentiei Violet Advertising.
Campania vine sa protejeze brandurile romanesti care, datorita intrarii pe piata a unui numar mare de branduri produse in afara Romaniei, experientei mult mai vaste in ce priveste politica de marketing acumulata in piete mult mai mature, posibilitatile mari de a investi in reclama, ar putea fi supuse unei competitii destul de agresive, a mai spus reprezentantul Violet Advertising.
Cat despre directiile acestei campanii, ca si executie pe termen lung, se doreste aducerea unei contributii importante la dezvoltarea durabila a economiei romanesti si diminuarea tendintei de export a fortei de munca, potrivit lui Ovidiu Gheorghe, presedintele PNVV. “Nu mergem neaparat pe calitate, orice producator spune ca are in portofoliu produse de calitate, nu mergem nici strict pe traditie pentru ca ne-am restrange aria de exprimare la Salam de Sibiu, la Carnati de Plescoi si branza de burduf. Iar ca raspuns l