Societatea Fuji International Speedway, filiala a constructorului de automobile japonez Toyota, a anuntat, ieri, ca renunta sa mai gazduiasca Marele Premiu de Formula 1 al Japoniei, incepand din anul 2010, din motive economice, informeaza AFP. "Din cauza recesiunii economice mondiale este extrem de dificil sa mai gazduim Marele Premiu al Japoniei", se arata intr-un comunicat al societatii amintite. Toyota a inregistrat pentru prima oara in istoria sa pierderi nete si va ramane, cel putin pana la finalul acestui an, intr-o situatie financiara delicata. Marele Premiu al Japoniei, etapa din cadrul Campionatului Mondial de Formula 1, a luat nastere pe circuitul de la Mont-Fuji in 1976, dar a fost suspendat, dupa ce, un an mai tarziu, un spectator a fost ucis de monopostul Ferrari condus de Gilles Villeneuve. Etapa japoneza a fost reluata in anul 1987, pe circuitul de la Suzuka, fieful constructorului Honda, si a revenit la Mont-Fuji in editiile 2007 si 2008. Incepand din 2009, Marele Premiu al Japoniei urma sa fie organizat alternativ pe cele doua circuite, incepand cu Suzuka, la 4 octombrie.
Societatea Fuji International Speedway, filiala a constructorului de automobile japonez Toyota, a anuntat, ieri, ca renunta sa mai gazduiasca Marele Premiu de Formula 1 al Japoniei, incepand din anul 2010, din motive economice, informeaza AFP. "Din cauza recesiunii economice mondiale este extrem de dificil sa mai gazduim Marele Premiu al Japoniei", se arata intr-un comunicat al societatii amintite. Toyota a inregistrat pentru prima oara in istoria sa pierderi nete si va ramane, cel putin pana la finalul acestui an, intr-o situatie financiara delicata. Marele Premiu al Japoniei, etapa din cadrul Campionatului Mondial de Formula 1, a luat nastere pe circuitul de la Mont-Fuji in 1976, dar a fost suspendat, dupa ce, un an mai tarziu, un spectator a fost ucis de monopos