La Frankfurt, Renault a operat pe compacta Megane câteva modificări, a doua intervenţie de după lansarea sa din 2008 (primul facelift în 2011) având menirea de a alinia stilul său în ton cu restul gamei, plus că întreaga familie de motoare va fi încorsetată în draconicele standarde de poluare Euro6.
Hatchback-ul, versiunea Estate şi Coupe-ul au aceleaşi bări şi capote, însă fiecare versiune menţine identitatea sa distinctivă. Partea frontală a noului Megane 2014 include elemente vizuale precum faruri redesenate cu LED ce se întind preponderent pe orizontală, stilul fiind asemuit noilor sosiţi în gamă, în vreme ce artificiile colaterale siglei sunt interpretate într-o formă geometrică ca la crossoverul Captur şi Clio 4. Astfel, de acum marea familie Megane preia noua imagine de marcă în materie de design reprodusă mai devreme pe restul modelelor franceze.
Noutatea sub capota lui Megane Facelift 2014 este unitatea 1.2 TCe care depăşeşte cu 15 CP puterea vechiului motor supraalimentat. La cei 130 CP, acesta este cel mai puternic motor de cilindree mică montat pe vreun model Renault, dezvoltând un cuplu maxim peste unitatea aspirată de 1.6 litri care acum oferă 115 CP. Propulsorul lucrează opţional în complicitate cu o cutie automată cu dublu ambreiaj de tipul EDC (Efficient Dual Clutch), cutie controlată prin tehnologia “Shift by Wire”.
Populara compactă franceză propune pentru 2014 la capitolul motorină două dieseluri frugale. Cel de 1.5 dCi livrează 110 CP cu un cuplu maxim de 220 Nm şi care consumă 3,5 litri de motorină la sută, dar în ofertă mai există o unitate apropiată de aceasta ca şi capacitate cilindrică. Odată înhămaţi cei 130 CP şi cuplul de 240 Nm ai versiunii 1.6 dCi, Megane Facelift 2014 nu va cere tribut decât puţin peste 4 litri de motorină la sută pe un traseu mixt.
Pentru clienţii dornici a se simţi ca nişte campioni de curse, pomp