Peste un milion de români au urmărit stat în seara de ajun pe PRO TV, în ultimul episod din acest sezon al serialului "Pariu cu viaţa", potrivit Pro TV.
Peste un milion de români au fost pe Pro TV în seara de Ajun când era difuzat episodul special al serialului "Pariu cu viaţa". La nivelul publicului din întreaga ţară Pro TV a fost lider de audienţă şi a înregistrat 5,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13%, urmat de Antena 1 şi Prima TV.
În minutul de aur, la nivelul întregii populaţii, la 20.30, când începea "Pariu cu viaţa" 1.300.000 de români aveau televizorul deschis pe Pro TV.
Aventurile tinerilor din LaLa Band în lumea paralelă din imaginaţia Ioanei (Alina Eremia) au reuşit să convingă şi publicul comercial din mediul urban să îi urmărească pe cei 20 de tineri talentaţi în seara de Ajun. Astfel, în intervalul 20.30-23.10, Pro TV a fost lider de audienţă cu 4,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,5%.
La segmentul tinerilor cu vârste între 13 şi 17 ani care a înregistat, serialul a înregistrat o cotă de piaţă de 35,2% şi 8,9 puncte de rating.
După difuzarea episodului special de Crăciun, actorii din „Pariu cu viaţa“ au intrat în vacanţă, până în februarie 2012.