PNL vrea sa duca palinca in UE
Ne asteapta o campanie isterica plina de umor.
„Prin noi insine, spuneau liberalii care au construit Romania moderna. Astazi, PNL da un nou sens sloganului: placinta dobrogeana, covrigii de Buzau, carnatii de Plescoi, ori palinca, sunt cateva dintre produsele cu care romanii ar putea cuceri piata occidentala”, scrie in ziarul de campanie imprastiat de PNL prin gurile de metrou din Capitala.
Viata e nedreapta cu liberalii. Spaga nationala le-a stricat toata abordarea europeana. Pesemne au scris ca „tuica, palinca si horinca sunt marci recunoscute de UE” inainte de difuzarea filmuletul Remes-Muresan. Altfel nu se explica.
Cum sa citesti randurile de mai sus, din ziarul de campanie al PNL, fara sa te gandesti in secunda doi la Remes? Inainte de Romania moderna, fostul ministru al agriculturii si-a construit, la el acasa in Baia Mare, prin el insusi, o un fel de cazemata cu 20 de camere si o ferma cu 2000 de porci. Pana aici, nimic european. De palinca s-a auzit pana la Bruxelles, e adevarat.
Este noul simbol national al traditionalei spagi romanesti. Iar alaturi de carnatii de Plescoi, Romania tocmai a produs inca o marca popularizata gratis de toata presa europeana: „carnatii lui Remes.”
Cateva pagini mai incolo, Daniel Daianu exclama, parafrazandu-l pe JFK: „Ich bin ein liberal”. Din biografia candidatului lipseste cu desavarsire un mic detaliu: „Da, dar inainte de „ein liberal” am fost „ein securist” (rumanishe STASI)”. Acest meschin amanunt biografic putea fi strecurat, macar in soapta, pe la coada articolului.
N-as vrea sa fiu nedrept cu dl. Daianu: spre deosebire de multi alti impostori de pe listele PNL, PD sau PSD, fostul ministru de finante merita sa mearga la Bruxelles. Dar cu biografie completa.
Calin Popescu Tariceanu spune ca isi doreste o campanie cu