Foto: Intact Images Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a semnat ieri cu asociereaTehnologica RadionSRL - Consitrans SRL – PRO Cons XXI SRL un contract invaloarede 188,9 milioane de lei fara TVA (42.054.359 mil euro) pentru modernizarea a circa 11 km de centura intre DN2 si A2. Potrivit CNADNR, contractul a fost atribuit asocierii in cauza prin licitaţie deschisă, finanţarea fiind asigurată în procent de 100% de către Guvernul României. Pretul/km platit in cazul acestui proiect depaseste3,8 milioane euro, ceea ce depaseste cu mult pretul de construire al unui km de autostrada in Bulgaria. Spre exemplu, ultimul tronson (de 116 km,Stara Zagora-Karnobat) din cadrul autostrazii Trakia, care leaga Sofia de Marea Neagra, a costat, nici mai mult nici mai putin de 2,1 mil euro/km.
Citeste mai mult despre ciudateniile acestui contract
Citeste si
Cele mai sigure limuzine? Surpinzator, nu sunt cele germane Topul celor mai "nefericite" joburi Cele mai scumpe autostrazi din estul Europei? Afla care sunt tarile fraierite Ce maşină să nu-ţi cumperi. Topul celor mai nepopulare automobile Topul celor mai bune orase in care sa traiesti
Foto: Intact Images Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a semnat ieri cu asociereaTehnologica RadionSRL - Consitrans SRL – PRO Cons XXI SRL un contract invaloarede 188,9 milioane de lei fara TVA (42.054.359 mil euro) pentru modernizarea a circa 11 km de centura intre DN2 si A2. Potrivit CNADNR, contractul a fost atribuit asocierii in cauza prin licitaţie deschisă, finanţarea fiind asigurată în procent de 100% de către Guvernul României. Pretul/km platit in cazul acestui proiect depaseste3,8 milioane euro, ceea ce depaseste cu mult pretul de construire al unui km de autostrada in Bulgaria. Spre exemplu, ultimul tronson (de 116 km,Stara Zagora-Karnob