Doar în jur de 35 de muncitori din cei aproximativ 50 de angajaţi ai companiei Construcţii Aeronautice Ghimbav SA au venit ieri la muncă. Potrivit liderului sindicaliştilor de pe platforma IAR Ghimbav, Şuba Arpad, muncitorii de la compania amintită au cerut conducerii pentru reluarea producţiei îndeplinirea unor condiţii mai bune de muncă, precum şi semnarea contractului cu Aeroclubul României. Contractul a fost semnat, parţial, săptămâna trecută, în sensul că este semnat doar de conducerea societăţii Construcţii Aeronautice. Potrivit acestuia, Aeroclubul României face comenzi de 330.000 de lei pentru ultimele două luni ale acestui an.
În ceea ce priveşte condiţiile de lucru, din cauza datoriilor mari acumulate de societate faţă de IAR Ghimbav, care se ridică la aproximativ trei milioane de lei, societatea nu mai primea căldură. În urma unor discuţii de săptămâna trecută, conducerea IAR Ghimbav a acceptat să furnizeze „ceva căldură” către Construcţii Aeronautice, astfel încât muncitorii să revină la muncă. Doar în jur de 35 de muncitori din cei aproximativ 50 de angajaţi ai companiei Construcţii Aeronautice Ghimbav SA au venit ieri la muncă. Potrivit liderului sindicaliştilor de pe platforma IAR Ghimbav, Şuba Arpad, muncitorii de la compania amintită au cerut conducerii pentru reluarea producţiei îndeplinirea unor condiţii mai bune de muncă, precum şi semnarea contractului cu Aeroclubul României. Contractul a fost semnat, parţial, săptămâna trecută, în sensul că este semnat doar de conducerea societăţii Construcţii Aeronautice. Potrivit acestuia, Aeroclubul României face comenzi de 330.000 de lei pentru ultimele două luni ale acestui an.
În ceea ce priveşte condiţiile de lucru, din cauza datoriilor mari acumulate de societate faţă de IAR Ghimbav, care se ridică la aproximativ trei milioane de lei, societatea nu mai primea căldură. În urma unor discuţii