Pepsi, Lay`s, Springtime se numără printre campaniile din top cinci al celor mai vizibile proiecte de promovare, potrivit unei monitorizări realizate de MediaIQ. Cele cinci campanii, desfăşurate în ultimele şase luni, au generat pentru brandurile promovate cu 24,8% mai multe apariţii în mass-media online faţă de perioada similară a anului trecut.
În intervalul 1 aprilie – 30 septembrie 2013 au fost scrise 1.152 de articole în care au fost menţionate brandurile, comparativ cu cele 866 înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Mihaela Enache, Partener MediaIQ: „Din monitorizarea online, am observat, de exemplu, că o campanie socială a beneficiat de o acoperire mai mare în social media decât un brand FMCG. Această situaţie poate indica o maturizare a utilizatorului de social media, oferind astfel oportunităţi de dezvoltare şi perfecţionare a strategiilor viitoare în comunicare. Analizând şi rezultatele campaniei pentru o reţea de restaurante, am observat că, după două luni de comunicare, prezenţa brandului în mass-media a crescut de cinci ori comparativ cu perioada similară a anului trecut, statistică ce oferă un indicator pertinent al eficienţei unei campanii.
Pepsi: cea mai mare expunere în mass-media online
Campania “Ia-ți vara în cap – Pleacă la drum doar cu Pepsi” a generat cele mai multe apariţii în mass-media online pentru brandul promovat. În intervalul 15 iulie – 12 septembrie, perioada în care s-a desfăşurat campania, Pepsi a beneficiat de 639 de apariţii, cu 172 mai multe faţă de perioada similară a anului trecut.
Proiectul a atras atenția şi comunităților din social media, unde Pepsi a avut 487 de menţionări. Sloganul campaniei “Ia-ți vara în cap – Pleacă la drum doar cu Pepsi ” a fost menționat în mass – media online de 22 de ori pe durata derulării acesteia.
De profesie: medic în România – cea mai bună acope