Romexpo gazduieste targul brandurilor de top Masini puternice, iahturi de croaziera, tinute si bijuterii costisitoare, gadget-uri, rochii cu cristale Swarovsky. Toate aceste "jucarii" pentru oamenii cu dare de mana se gasesc la Luxury Show, deschis pana la 10 decembrie la Romexpo.
Luxul a inceput sa prinda in Romania. Oamenii cu bani se dau in vant dupa autoturisme de marca (Rolls-Royce, Lexus, Infiniti, Morgan, Jaguar si Hummer, BMW). Acestea sunt un semn al pozitiei sociale pe care unii doresc sa-l afiseze ostentativ. Preturile aproape ca nu conteaza. "Un BMW pret CIP ajunge la 54.000 de euro, iar un Rolls-Royce trece de 380.000 de euro", spune Ciprian Bercea, marketing manager la Automobile Bavaria. El adauga ca BMW a inregistrat rezultate de exceptie in Romania in ultimii doi ani tara noastra plasandu-se pe locul al doilea in regiune, cu aproape 1.700 de autoturisme vandute in acest an.
IAHTURI. Cine doreste o ambarcatiune are de unde alege, la targ fiind prezente peste zece firme care comercializeaza astfel de produse de lux. "Piata se dezvolta foarte bine si se vand si produse care depasesc 1.500.000 de euro", spune Robert Ambrozie, reprezentantul Neptun Yacht Romania. El afirma ca aceste ambarcatiuni sunt echipate cu tehnologie de ultima ora, au trei cabine mobilate, bucatarie complet utilata, doua bai, instalatii de navigare si salvare prin satelit. "Vindem in jur de cinci ambarcatiuni cu preturi peste 1.500.000 de euro pe an si cateva zeci de ambarcatiuni mai mici, care costa in jur de 100.000 de euro", adauga Ambrozie.
MOBILA. Canapelele, fotoliile si accesoriile pe care cunoscatorii le amplaseaza in camerele de zi sau holuri pot ajunge si la 20.000 de euro, daca poarta marca Moroso si semnatura unui design renumit. Evident, sunt unicate. Exista si canapele mai ieftine, preturile pot cobori la 1.500 de euro, insa nu poarta semnatura creato