“La Black Friday nu am facut niciodata profit. Investim foarte mult in pret, ne permitem sa mergem pe minus, pentru ca banii ii recuperam treptat. Orice business este construit pentru a face profit. Depinde cat de multa rabdare avem, profitul va fi obtinut in timp, poate in luna decembrie, poate anul viitor”, a afirmat Stanciu.
Emag a avut anul trecut un profit net de 180.000 de euro la o cifra de afaceri de 153,7 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.
Citeste si:Black Friday 2013: strategia si promotiile cu care eMag si Flanco vor "sa rupa gura targului"Parteneriat Vodafone-eMag: retailerul comercializeaza telefoane cu abonamente ale operatorului“Trei fierbinti” de la eMag: pozitia in Bulgaria, zeci de noi angajari si planuri de Black Friday
El mai spune ca pentru a convinge oamenii ca merita sa cumpere online este nevoie de un soc, multora fiindu-le frica sa plateasca prin card.
“In online avem un eisberg scufundat, partea vizibila este foarte mica si cea scufundata foarte mare. In magazin miroase a paine proaspata, este o arta, un mod de business dezvoltat, matur. In online pozitia unui buton determina cresteri de 5-10% peste noapte. Noi am am adaugat in online cosmetice, produse pentru animale si copii, avem cam tot ce isi doreste un consummator. Suntem un mall cu rafturi nelimitate. Este un avantaj pe care il avem in online. Avem 180.000 de produse din 800 de categorii, 600 de marci”, a mai spus seful eMag.
“La Black Friday nu am facut niciodata profit. Investim foarte mult in pret, ne permitem sa mergem pe minus, pentru ca banii ii recuperam treptat. Orice business este construit pentru a face profit. Depinde cat de multa rabdare avem, profitul va fi obtinut in timp, poate in luna decembrie, poate anul viitor”, a afirmat Stanciu.
Emag a avut anul trecut un profit net de 180.000 de euro la o cifra de afaceri de 153,