Safety Broker, companie cu capital integral romanesc, estimeaza pentru 2013 o crestere de pana la 19% a primelor de asigurari intermediate, la 43 de milioane de euro, cu accent pe segmentul online si pe vanzarile de polite corporate, care ar urma sa cumuleze, conform planurilor brokerului, jumatate din portofoliu.
Ca si strategie de dezvoltare, in 2013, Safety Broker si-a propus sa lanseze noi platforme online si, de asemenea, sa atraga mai multi clienti corporate - companii de talie medie si mare - prin intermediul unei noi divizii create, Safety Corporate, care a fost lansat in perioada 22-24 martie 2013.
Safety Broker, unul dintre cei mai mari brokeri de asigurare independenti cu capital local ce opereaza in Romania, s-a pozitionat anul trecut pe locul patru, cu prime intermediate de peste 36 milioane de euro si o cota de piata de 4,75%.
"A fost un an al recordurilor pentru Safety Broker din toate punctele de vedere: cresterea business-ului, dezvoltarea retelei teritoriale care acum acopera intreaga tara, consolidarea echipei de management, a fortei de vanzare, lansarea proiectului online goya.ro s.a.m.d.. De altfel, am inceput in forta si anul 2013, in care ne propunem sa crestem cu cel putin 22% intermedierile de asigurari", a declarat Viorel Vasile (foto), managing partner al Safety Broker.
Brokerul a intermediat in ianuarie si februarie prime de 4 milioane de euro, in crestere cu 60% fata de aceeasi perioada a anului trecut. "Pentru anul in curs dorim sa mentinem acelasi trend ascendent si ne propunem sa crestem ponderea segmentului corporate pana la jumatate din afacerile noastre. Tinta noastra este sa devenim numarul unu in piata asigurarilor online", a comentat Viorel Vasile, intrebat despre planurile companiei. In ceea ce priveste segmentul corporate, Safety se adreseaza in special detinatorilor de parcuri auto (RCA si CASCO), socie