Constructorii autostrăzii Timişoara-Arad (32,3 km) - asocierea formată din spaniolii de la FCC Construccion şi italienii de la Astaldi - au asigurat, "în mod verbal", reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) că până pe 30 septembrie nu numai că vor remedia denivelările apărute în ultima perioadă pe acest segment, ci şi că vor termina lucrările nefinalizate încă.
La mai puţin de opt luni de la deschiderea circulaţiei pe Timişoara-Arad - care este încă nefinalizată - asfaltul s-a surpat la îmbinările podeţelor din cauza infiltraţiilor de apă.
Reparaţiile vor fi făcute pe banii constructorilor, care nu vor fi penalizaţi.
Astfel că românii ar putea circula, de la începutul lunii octombrie, cu o viteză maximă de 130 de km la oră pe autostrada Timişoara-Arad.
"Reparaţiile (la autostrada Timişoara-Arad - n.red.) vor fi executate de către constructori, pe banii lor. Pe 30 septembrie ar trebui să se ridice restricţiile de viteză şi să putem circula cu 130 de km la oră. Data de 30 septembrie este termenul înaintat, în mod verbal, de către constructori - asocierea JV FCC Construccion SA Astaldi SPA Bucureşti - ca termen pentru recepţia la terminarea lucrărilor. Aşteptăm să primim acest angajament şi oficial, în scris. Este nevoie de accelerarea lucrărilor", au declarat pentru gândul reprezentanţi ai Regionalei Timişoara a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR).
Până atunci însă, pe două porţiuni de câte 150 de metri, poliţia rutieră şi CNADNR au stabilit introducerea unor restricţii de viteză de 80 km la oră, după ce asfaltul s-a surpat.
"Restricţia de 80 de km la oră este instituită de circa o săptămână, la km 509 şi la km 519, unde au apărut probleme în asfalt. Restricţiile de viteză au fost instituite de poliţie, în urma discuţiilor cu CNADNR », au declarat reprezen