Universitatea din Bucureşti a primit premiul Golden Award for Excellence la PR Award 2010. Evenimentul de decernare a premiilor a avut loc miercuri, 6 octombrie, la Palatul Parlamentului, în cadrul celei de-a opta ediţii a Galei Premiilor Romanian PR Award.
În competiţia Romanian PR Award a fost introdusă pentru prima dată o categorie care a suscitat un interes foarte mare în rândul agenţiilor de relaţii publice, anume cea de Social Media for PR. La secţiunea Social Media for PR, Biroul de Relaţii Publice al Universităţii din Bucureşti a fost premiat cu cea mai înaltă distincţie, Golden Award for Excellence, pentru campania "Construirea unei reţele comunicaţionale prin Social Media". Competitorii au fost BCR & FDSC & Grayling, cu Campania "BCR te ajută să donezi 2% pentru ONG-uri", şi McCann PR & Microsoft România, cu campania "Surfing with Internet Explorer 8".
"Companiile, organizaţiile nonprofit şi agenţiile finaliste la cea de-a opta ediţie a competiţiei dovedesc că ştiu să atingă, prin programele lor de comunicare, nevoile şi interesele publicului. Campaniile finaliste au utilizat în mod eficient instrumente şi tactici de comunicare care le-au permis să-şi atingă obiectivele. Pentru mine, ca preşedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu să îmi confrunt experienţa cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni români de relaţii publice", a declarat Peter Debreceny, preşedintele juriului şi Chairman al Institute for Public Relations (SUA).
La secţiunea Junior PR Award, a fost premiată şi Diana Felicia Roşu, studentă anul al II-lea la specializarea Comunicare şi Relaţii Publice a Facultăţii de Litere (UB) şi intern al Biroului de Relaţii Publice al Universităţii din Bucureşti în perioada februarie-iulie 2010. Diana Roşu a candidat cu campania Give and receive - Freecycle, campanie distinsă şi cu premiul sp