• Compania germana face o mutare importanta care va imbunatati relatia cu clientii • E.ON isi remodeleaza colaborarea cu cei peste 100.000 de consumatori ieseni si inaugureaza un nou sediu • Aglomeratia va disparea, iar timpul de gestionare a solicitarilor va fi redus
Compania E.ON se adapteaza la nevoile celor peste 100.000 de clienti din Iasi si va deschide un sediu mai incapator si cu un numar mai mare de ghisee, fata de vechiul sediu din Centrul Civic. Este vorba despre noul Centru de Relatii Clienti E.ON, amenajat in ansamblul urbanistic Palas, prin care germanii vor sa ofere o gestionare mai rapida a solicitarilor facute de ieseni.
Asadar, incepand cu 4 noiembrie, Centrul de Relatii Clienti E.ON din municipiul Iasi se deschide în Piata Stefan cel Mare si Sfânt nr. 1 A, în incinta ansamblului Palas. Aici, iesenii vor putea sa încheie sau sa modifice contracte de furnizare (energie electrica si/sau gaze naturale), sa primeasca informatii privind continutul facturilor, accesul la sistemul de distributie sau alte informatii utile, dar si consultanta privind tarifele sau modalitatile de plata. Directorul general al E.ON Energie România precizeaza faptul ca aceasta reorganizare a fost facuta tocmai pentru imbunatatirea comunicarii dintre furnizor si consumator.
"Cautam mereu solutii prin care sa fim mai aproape de clientii nostri, prin rezolvarea optima a diverselor solicitari pe care acestia ni le adreseaza. Astfel, Centrul de Relatii Clienti Iasi a fost amenajat si organizat pentru o interactiune eficienta a clientilor cu compania noastra", a precizat Dan Morari, director general al E.ON Energie România.
Furnizorul a dezvoltat colaborarea on-line
Suprafata noului spatiu, de aproximativ 800 metri patrati, este dubla fata de cea a vechiului centru din Agatha Barsescu, acolo unde timpii de asteptare reprezentau