Uniunea Locală a Asociaţiilor Locative Arad (U.L.A.L.A) organizează cursul de administrator imobile în perioada 11 – 23 noiembrie 2013.
Cursul este susţinut de specialişti în domeniu, în vederea susţinerii atestării la Primăria Arad. Cursanţii vor fi pregătiţi în legislaţia tehnică de specialitate locativă, finanţe-contabilitate, în legislaţia economico-administrativă şi dreptul muncii.
„În cadrul cursului se vor desfăşura activităţi practice de documentare, aplicaţii în vederea pregătirii administratorilor pentru rezolvarea tuturor problemelor şi activităţilor ce se desfăşoara periodic într-o asociaţie de proprietari. Cursanţii vor primi legislaţia în integralitate ce reglementează activitatea asociaţiilor de proprietari şi formularistica specifica asociaţiilor ce conduc evidenţa în partida simplă. În viitoarele lor atributiuni, în principal administratorii vor avea printre obligaţii - gestionarea bunurilor materiale şi băneşti ale asociaţiei, asigurând managementul de proprietate, efectuarea formalităţilor angajarii contractelor cu furnizorii şi prestatorii de servicii, urmărirea derularii contractelor, asigurarea cunoaşterii şi respectarii regulilor privitoare la proprietatea comună, alte obligaţii şi responsabilităţi stabilite prin fişa postului de catre comitetul executiv al asociaţiei”, au declarat reprezentanţii U.L.A.L.A.
Înscrierile se fac la sediul Uniunii de pe strada Stefan Cicio Pop, nr.7 sau telefonic la numărul 0257/285053.
Vă mai recomandăm: U.L.A.L. Arad va reprezenta România la un congres ce va avea loc în Polonia
ULAL: Preţul căldurii şi al apei calde, atentat la sănătatea şi igiena arădenilor!