Luna ianuarie 2014, perioadă de iarnă rezervată în mod tradiţional evenimentelor expoziţionale de peste Ocean, aduce în cadrul Detroit Motor Show dezvăluirea versiunii acoperite a roadsterului Jaguar F-Type.
Plafonul rigid şi montanţii vor aduce un plus de rezistenţă la torsiune pentru “pisica cu umbreală”, eleronul posterior va fi generos iar prizele de aer frontale vor părea că F-Type Coupe intenţionează să soarbă tot aerul din jurul său. Alături de propulsoarele comune cu ale versiunii decopertate, Jaguar F-Type Coupe va primi şi o versiune sportivă R, vedeta de sub capotă urmând a fi agresivul Supercharged de 5.0 litri V8 de pe XKR-S, cu o putere în creştere de la 510 CP la 545 CP şi a unui cuplu maxim de 680 Nm, superior celor 625 Nm de pe F-Type Roadster V8 S. Graţie unei aerodinamici mai elaborate, coupe-ul F-Type R va depăşi 300 km/h iar sprintul 0-100 km/h va fi acoperit în 4 secunde.
Esenţele tari se ţin întotdeauna în sticluţe mici, însă dimensiunile viitorului F-Type Coupe luate parţial (spaţiu doar pentru doi pasageri, 4,47 metri în lungime, 1,29 metri înălţime şi o distanţă între axe de 4,62 metri) nu sunt concludente la o primă citire. Lăţimea sa însă, întinsă pe 1,93 metri, ecartamentele supramărite, jantele pe 20 de ţoli ce înnobilează versiunile V8 ori prezenţa unui sistem Launch Control, toate aceste elemente împrăştie însă orice urmă de îndoială cum că F-Type Coupe doar ar mima apartenenţa la un segment GT veritabil.
Maşina sport fără compromis, rival pentru Porsche 911 Carrera, beneficiază de suspensie faţă cu braţe duble suprapuse iar opţional primeşte suspensie adaptivă. Versiunile S vor avea diferenţal blocabil mecanic în timp ce modelele F-Type Coupe V8 S adoptă un diferenţal activ care utilizează un motor electric şi un ambreiaj multidisc ce intervine în funcţie de informaţiile primite de la senzorii ESP. Cutiile vor fi automa