Investiţii de 100 milioane de euro în clădiri de birouri, în plină criză economică. Aceasta este strategia Nusco Grup pentru următorii doi ani. CEO-ul companiei spune că nu-i este teamă de evoluţiile financiare descendente, pentru că a trecut cu succes prin astfel de situaţii în Italia anilor 2000. După peste 16 ani de activitate în producţia de uşi şi ferestre, grupul italian îşi extinde operaţiunile în România. Pentru a străbate cu autoturismul, după ora 18, bulevardul Dimitrie Pompeiu spre Barbu Văcărescu sau Şoseaua Petricani spre Bulevardul Lacul Tei, trebuie să-ţi rezervi cel puţin o oră pe care s-o petreci într-o coadă de maşini ce se întinde pe mai mulţi kilometri.
Să ajungi la şantierul NuscoTower nu este însă foarte dificil, chiar în condiţiile traficului bucureştean şi chiar dacă viitorul centru de afaceri este situat şi el pe Şoseaua Pipera. Viitori chiriaşi ai birourilor de aici vor avea drum liber spre Calea Floreasca sau DN 1, fără să fie nevoiţi să suporte calvarul aglomeraţiei excesive de pe căile de acces spre Pipera.
Michele Nusco, CEO al Nusco Grup, consideră că situaţia economică dificilă din prezent are şi o parte bună, pentru că va selecta companiile care fac lucruri de calitate. „Şi în Italia a fost această problemă, a crizei economice, în anii 2000-2001, şi acolo s-a făcut această selecţie.
Acesta este încă un motiv pentru care nu ne temem de problemele de azi. Am mai trecut odată prin situaţii similare şi am rezistat, ba chiar am crescut. Noi avem un program pe termen lung, împărţit în mai multe etape a câte doi ani fiecare. Nu suntem afectaţi de această criză, tocmai datorită modului nostru pas-cu-pas de a aborda lucrurile”, explică omul de afaceri italian.
În imobiliare, strategia firmei este similară celei folosite în producţia de uşi.
În timp ce alte firme au produs mai mult