O punga de 150 de grame va costa 3,49 de dolari. Cartofii inveliti in ciocolata vor fi vanduti doar in perioada dintre Halloween si inceputul lui 2014.
„Aromele devin tot mai sofisticate si complexe. Vedem tot mai multe produse care traditional ar putea parea ca se opun precum sarat cu dulce”, a afirmat Tom Vierhile, director in cadrul companiei de cercetare DataMonitor.
Pentru ca orientarea catre snacksurile dulci este inca neobisnuita pentru un producator gigant de chipsuri sarate precum este Lay’s, lansarea va limitata de doua lucruri. AdSense 468x15
Citeste si:Pepsi Romania cauta tineri pentru un program de internship. Afla cum poti aplicaTRANZACTIE: Nestle cumpara un producator chinez de dulciuri pentru 1,7 MLD. $Pepsi incheie un parteneriat cu Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi"
Astfel, cartofii inveliti in ciocolata vor fi vanduti doar in magazinele Target, una dintre cele mai mari retele de retail din SUA, si, deocamdata, doar de sarbatori. .
"Dar daca vor avea succes, ar putea deveni permanenti", a spus Ram Krishnan, vicepresedinte de marketing in cadrul Frito-Lay.
Piata de snacksuri este de 31 de miliarde de dolari, iar domeniul este in crestere, conform companiei de cercetare IBISWorld.
O punga de 150 de grame va costa 3,49 de dolari. Cartofii inveliti in ciocolata vor fi vanduti doar in perioada dintre Halloween si inceputul lui 2014.
„Aromele devin tot mai sofisticate si complexe. Vedem tot mai multe produse care traditional ar putea parea ca se opun precum sarat cu dulce”, a afirmat Tom Vierhile, director in cadrul companiei de cercetare DataMonitor.
Pentru ca orientarea catre snacksurile dulci este inca neobisnuita pentru un producator gigant de chipsuri sarate precum este Lay’s, lansarea va limitata de doua lucruri. AdSense 468x15
Citeste si:Pepsi Romania cauta tineri pentru un program de internshi