Anunţam ieri că un constănţean a cumpărat un set de 10 cartele valorice Orange de la Metro I, iar două dintre ele erau folosite. Orange şi Metro I spun că au demarat anchete pentru a afla un răspuns.
Florin Cuna (40 de ani) spune că a cumpărat cartelele valorice Orange în valoare de 35 de lei fiecare la 5 august, iar în urmă cu două săptămâni a descoperit că două dintre cartele fuseseră deja folosite. „Am sunat imediat la Orange şi mi-au confirmat că acel cod fusese folosit pentru încărcarea unui telefon, la 20 august, care nu era al meu. Am cerut să mi se comunice care este acel număr de telefon, dar au refuzat să mi-l comunice sub pretextul confidenţialităţii“, a spus Cuna.
Florin Cuna spune că a mai cumpărat şi cartele valorice Cosmote, tot la set. Nouă dintre ele aveau serii consecutive, iar a zecea avea altă serie şi rasterul răzuibil puţin modificat.
Orange nu se mai implică
Reprezentanţii Orange România spun că în astfel de situaţii, responsabilitatea ar trebui să şi-o asume partenerii. „În momentul în care acele cartele valorice pleacă de la Orange sunt verificate şi valide. După ce ajung la parteneri, Orange nu îşi mai asumă nicio responsabilitate“, a declarat Andreea Mihuţ din partea Orange România.
Metro a declanşat anchetă
Adina Tîmplaru, Corporate Communication Manager la Metro I Constanţa, a declarat că „aceste cartele telefonice sunt comercializate prin reţeaua noastră de magazine, doar sub formă sigilată“. „În urma solicitărilor respective, operatorii de cartele telefonice Orange şi Cosmote au fost sesizaţi din partea noastră despre acest caz, ei demarând deja investigaţiile în vederea elucidării situaţiei“, a mai spus Adina Tâmplaru. Ea a adăugat că situaţia este ceva mai dificilă pentru că pe factura de Metro nu este trecut numele reclamantului.
„Ce caută la vânzare?“
Suspiciunile celor de la Metro I n