Foarte indraznet in aspect, Volvo C30 isi propune sa se bata de la egal la egal cu mult mai titratele Audi A3 si BMW Seria 1. TARE. Desi de-abia a intrat in productie, Volvo C30 se anunta un pariu castigat
Foarte indraznet in aspect, Volvo C30 isi propune sa se bata de la egal la egal cu mult mai titratele Audi A3 si BMW Seria 1.
Prezentat pentru prima oara la Detroit, la inceputul lui 2006, sub forma unui concept, noul Volvo C30 a devenit realitate in septembrie, fiind lansat oficial la Salonul Auto de la Paris.
CURAJOS. De la prima privire, se remarca in primul rand forma avangardista a hayonului de sticla, in timp ce liniile masinii reusesc performanta rara sa fie in acelasi timp curajoase si fanteziste, dar si sa pastreze caracteristicile traditionale ale marcii. In aceste conditii, constructorul se asteapta ca noul produs sa aiba un target format in principal din clienti tineri, dornici sa aiba o masina sportiva, eleganta si apartinand unei marci cu o bogata istorie in spate.
Foarte indraznet in aspect, Volvo C30 isi propune sa se bata de la egal la egal cu mult mai titratele Audi A3 si BMW Seria 1. TARE. Desi de-abia a intrat in productie, Volvo C30 se anunta un pariu castigat
Foarte indraznet in aspect, Volvo C30 isi propune sa se bata de la egal la egal cu mult mai titratele Audi A3 si BMW Seria 1.
Prezentat pentru prima oara la Detroit, la inceputul lui 2006, sub forma unui concept, noul Volvo C30 a devenit realitate in septembrie, fiind lansat oficial la Salonul Auto de la Paris.
CURAJOS. De la prima privire, se remarca in primul rand forma avangardista a hayonului de sticla, in timp ce liniile masinii reusesc performanta rara sa fie in acelasi timp curajoase si fanteziste, dar si sa pastreze caracteristicile traditionale ale marcii. In aceste conditii, constructorul se asteapta ca noul produs sa aiba un