Grupul francez Carrefour, cu afaceri de 1,1 miliarde de euro pe piaţa locală, deschide azi un hipermarket de 8.400 de metri pătraţi în proiectul Colosseum din cartierul Chitila aflat în nord-vestul Capitalei.
Dezvoltatorul parcului comercial Colosseum din Chitila a terminat într-un timp record construcţia magazinului Carrefour din cadrul proiectului, a cărui deschidere este progamată pentru astăzi, după ce în urmă cu patru luni încă se lucra la structura clădirii.
Omul de afaceri cipriot Panico Panayi, proprietarul companiei Nova Imobiliare, prin intermediul căreia este realizat proiectul, şi-a respectat termenul anunţat în luna iunie pentru deschiderea magazinului, dar galeria comercială va avea puţine spaţii operaţionale în primele săptămâni, în timp ce Altex ar putea deschide un magazin în cadrul proiectului peste două luni.
Proiectul are în schimb două ancore puternice - Carrefour şi Leroy Merlin - printre cei mai mari jucători la nivel mondial pe segmentul lor de piaţă, într-o zonă în care deocamdată nu prea există concurenţă, dar nici o densitate prea mare a populaţiei comparativ cu alte zone din Bucureşti.
Dacă Leroy Merlin se va lupta pentru clienţi în primul rând cu austriecii de la bauMax, care au un magazin la o distanţă de doar câteva sute de metri, pentru Carrefour Chitila "concurenţa" pentru clienţi înseamnă în primul rând magazinele grupului francez din Băneasa, Chiajna (Militari) şi Orhideea, aflate fiecare la o distanţă de circa zece kilometri sau 10-15 minute, prin şoseaua de centură, respectiv pasajul Basarab.
"Prin deschiderea magazinului din Chitila vom acoperi o nevoie care nu era acoperită. Sunt bucuros să oferim consumatorilor din zonă care făceau mai mulţi kilometri până la magazinele noastre posibilitatea de a face cumpărăturile mai aproape de casă", a spus François Melchior de Polignac, directorul ge