Banca Comercială Română ocupă primul loc într-un top al jucătorilor din asigurări şi bănci într-un top ap apariţiilor media în perioada 1 februarie 2012 – 30 aprilie 2012, potrivit clasamentului realizat de mediaTRUST.
Companiile din sectorul bancar au avut cele mai multe apariţii în media în perioada 1 februarie – 30 aprilie 2012, comparativ cu cele din asigurări.
Astfel, BCR ocupă primul loc în topul realizat de mediaTRUST, cu un număr total de 10.639 de apariții, dintre care cele mai multe pe internet, urmat de BRD și Unicredit Țiriac Bank. CEC Bank, prezentă în top în perioada anterioară celei curente, a fost înlocuită de ING Bank, care a avut 1.965 de apariții în februarie – aprilie.
În categoria băncilor, BCR are cel mai mare număr de apariţii media în presa scrisă, internet și social media, iar BRD înregistrează cele mai multe apariții la radio și TV.
În ceea ce privește companiile din asigurări, BCR Asigurări a avut cel mai mare număr de apariții media, fiind urmată de Omniasig, cu care a încheiat procesul de fuziune la data de 1 mai. Asiguratorul Ergo este o prezență nouă în top, la fel ca Alico, care a avut 483 de apariții în perioada amintită.
Primele cinci bănci după numărul de apariții media au strâns 17.469 de apariții neutre, 9.057 pozitive și 2.216 negative, în timp ce firmele din asigurări au avut 1.853 apariții neutre, 922 pozitive și 256 negative. În noiembrie 2011 – 31 ianuarie 2012, asiguratorii au înregistrat 2.267 apariţii neutre, 1.390 pozitive şi 669 negative, iar instituţiile bancare 19.267 apariţii neutre, 9.165 pozitive şi 3.084 negative.
Rezultatele eliberate de mediaTRUST au fost obţinute din rapoarte ce conţin date generale cu privire la materialele care abordează subiectele selectate, distribuite pe tipuri de media, acoperire, profil, AVE (valoarea publicitară echivalentă) ş