Ovidiu Petru, director general al SIBEX, este de parere ca bursele pot atrage mai multi investitori prin crearea unor produse adaptate, promovare si realizarea unor zone de simulare a tranzactionarii. Urmareste in direct Forumul Pietei de Capital, un eveniment organizat de Wall-Sreet.ro in parteneriat cu Bursa de Valori Bucuresti, Ernst&Young Romania, Sibex, SIF Muntenia, SAI Muntenia Invest, Erste Asset Management, Schoenherr si Asociatii si Sibex.
“Pentru a atrage investitori trebuie sa avem tot timpul produse adaptate nevoilor pietei, produse pentru fiecare clasa de clienti, care sa se adreseze si speculatorilor”, a declarat Ovidiu Petru, director general al SIBEX.
El a adaugat ca la fel de importante sunt promovarea si, nu in ultimul rand, educatia in domeniul pietelor de capital.
Ovidiu Petru a mai subliniat necesitatea unor zone de simulare a tranzactionarii, care ar putea duce, de asemenea, la cresterea numarului de investitori. Citeste si:Piata de produse auto aftermarket din Romania ar putea creste si in 2013Emisiunea Money Makers: Ce inseamna piata FOREX10 marci auto de volum care au pierdut cota de piata
“Este nevoie, de ce nu, de zone de simulare, unde investitorii sa testeze aceste produse. Ar trebui facute constant astfel de simulari. De exemplu, colegii din Varsovia au promovat constant timp de cinci ani piata lor de capital si abia apoi s-a produs explozia”, a explicat Ovidiu Petru.
Ovidiu Petru, director general al SIBEX, a citat definitia data de catre fondatorul Chicago Mercantile Exchange bursei “o bursa nu insemana nimic altceva decat marketing si IT”.