Este cu 25% mai „alunecos” şi cu 20% mai uşor ca un 208 de serie iar printre avantajele directe ale sistemului de propulsie mixt benzină-electric se remarcă consumul de benzină de 2,1 litri la sută şi emisiile de 49 grame CO2 la km.
Denumirea secundară „FE” a micii vedete de la standul Peugeot la Frankfurt este abrevierea de la „Fuel Economy and Fun&Efficiency”. Intervenţiile aerodinamice includ în faţă o grilă acoperită în proporţie de 40%, explicabil prin prisma faptului că motorul termic necesită mai puţină răcire.
Structura externă a Peugeot-ului 208 Hybrid FE a fost uşurată cu 50 kg, cântărind acum doar 227 kg graţie panourilor compozite şi a policarbonatului ce cântăreşte la jumătate faţă de sticla unor geamuri folosite de regulă în industria auto.
Propulsorul cu aprindere prin scânteie are capacitatea de 1.200 cmc şi doar trei cilindri, fiind susţinut de un motor electric de 40 CP ce adaugă la masa ansamblului doar 7 kg şi care se roteşte cu până la 40.000 de turaţii pe minut. Sprintul 0-100 km/h este acoperit în 8 secunde.
Bateriile îngreunează cu 20 kg, fiind montate de-a lungul rezervorului de carburant cu un volum redus la 25 de litri, ceea ce face ca habitabilitatea interioară să fie păstrată la nivelul hatch-ului 208 de serie.
208 Hybrid FE este viziunea „leului” din Sochaux asupra viitorului motorului termic, complementar acestei tehnologii hibride clasice Peugeot dezvoltând inclusiv sistemul Hybrid Air montat pe crossoverul 2008 ce utilizează ca propulsie forţa aerului comprimat.