Vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au crescut cu 1,5 procente, in primul trimestru din 2009, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Potrivit datelor furnizate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul, cu exceptia autovehiculelor si motocicletelor, a scazut cu 5,4%.
In domeniul produselor nealimentare, vanzarile au coborat cu 4,8 procente, pe cel al carburantilor, cu 16,2%, iar piata serviciilor prestate populatiei s-au diminuat cu 2,6%.
Fata de luna februarie din 2009, in martie, vanzarile de produse nealimentare a inregistrat o crestere de 11,8%, iar la produsele alimentare, bauturi si tutun, de 10,5%.
De asemenea, volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul al carburantilor pentru auvehicule, in magazinele specializate, a crescut cu 13,6 procente.
Vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au crescut cu 1,5 procente, in primul trimestru din 2009, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Potrivit datelor furnizate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul, cu exceptia autovehiculelor si motocicletelor, a scazut cu 5,4%.
In domeniul produselor nealimentare, vanzarile au coborat cu 4,8 procente, pe cel al carburantilor, cu 16,2%, iar piata serviciilor prestate populatiei s-au diminuat cu 2,6%.
Fata de luna februarie din 2009, in martie, vanzarile de produse nealimentare a inregistrat o crestere de 11,8%, iar la produsele alimentare, bauturi si tutun, de 10,5%.
De asemenea, volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul al carburantilor pentru auvehicule, in magazinele specializate, a crescut cu 13,6 procente.