INTERVIU. Jurnalistul Robert Turcescu despre experiența Eurovision pentru Adevărul: „Am avut ocazia, odată cu această experienţă, să trag câteva concluzii foarte interesante în legătură cu lumea românească. Am colecţionat mesajele primite pe email şi Facebook, articolele care s-au scris şi chiar m-am uitat la înregistrările unor emisiuni pe care le-a făcut personajul amintit mai devreme (Mircea Badea – n.r.). Este interesant să constaţi cât de ipocrită este lumea românească. Cei care sunt de cealaltă parte a baricadei politice se activează şi profită de moment fără să încerce să disocieze lucrurile şi spun: „Piesa lui Turcescu este proastă, Turcescu cântă execrabil, trupa lui Turcescu este un nimic“. Poate unii dintre ei nici n-au ascultat melodia. Şi chiar dacă le-ar plăcea sunt convins că le-ar fi foarte greu să recunoască faptul că am o piesă bună”.
Robert Turcescu despre Eurovision: „Nu sunt un personaj născut în televizor, nu le fac pe plac celor care vor să mă vadă sobru în permanenţă“
ÎMPĂRȚIREA AUDIENȚEI.Primele 10 televiziuni cu cea mai mare audiență la nivel urban, în luna februarie 2013, dețin o cotă totală de piață de 62,09%, conform măsurătorilor Kantar Media. Această cotă de vizionare este mai mare cu 0,69 puncte procentuale față cea obținută de primele zece stații TV în luna ianuarie a.c., scrie Forbes România.
Celelalte 46 de stații TV, cuprinse în sondajele de audiență, se îngrămădesc pe o cotă de piață de 24,4%, la nivel urban. Cele mai multe sunt canalele de filme, canalele documentare și televiziunile cu programe pentru copii și tineret.
Sondajele lunii februarie: 46 de televiziuni se îngrămădesc pe o cotă de piață de 24,4%
PRESA LOCALĂ. Cotidienele Unirea (Alba Iulia), Jurnal Arădean (Arad) și Gazeta de Sud (Craiova) au înregistrat cele mai mari vânzări pe ediție dintre cele 26 de ziare locale și regionale, în